Powered By Blogger

Cari lah apa yg korang nak

Sunday, May 8, 2011

HaPpY MoThEr Day




Assalamualaikum....suma...

hari ini sy nak cita tntang ibu sya...
ini ibu yangku cintai...


nama ibuku Zabaniah bt ibrahim

dilahirkan di ipoh,perak...pd 15 september 1957 pd jam 12.30pm...

- seorang ibu yang penyayang -
- seorang ibu yang peramah -
- seorang ibu yang rajin -
- seorang ibu yang suka menolong org -
- seorang ibu yang baik hati -

ibu kaulah yang aku sayang buat selama2nya....
ibulah yang telah menjagaku dari kecik...
ibulah yang selalu buat aku gembira...
ibulah permata hatiku..
walaupun pernah aku sakiti hati ibuku...
tapi ibu seorang yang pemaaf...
ibulah yang memberi semangat ketika aku lemah...
tanpa ibu mungkin aku sudah ke jalan yg sesat...
ibu kau lah ratu hatiku...

ibu
I love U so Much...




No comments:

Post a Comment