Cari lah apa yg korang nak

Monday, June 18, 2012

INI IDOLA SYE

assalamualaikum smue... cmoge anda shat selalu...

lme ien ta update blog gara2 mood yg tiada... hee ...


tp ari ini ien nak ceritakan... sedikit tentang idola...

ape itu IDOLA...  idola itu macam seorang yang terpengaruh... atau lebih sng cakap ialah... sebuah ikon...

so siapakah IDOLA anda ?

msty anda cakap IDOLA sye ialah artis sne sni... org terkenal... org yg hot...

tp bg ien... IDOLA yg akan dijadikan sebagai Ikon ialah mama dan ayah ien...

sbb dyeowng lah yg penah didik ien... hingga berjaye... dn mama n ayah juga sudah berjaya dalam hidup

masing2...

so... mereka lah yg paling sesuai menjadi IDOLA ien... so siapakah IDOLA anda sekarang... ???

Sunday, April 1, 2012

ini prasaan aty ku... :(

assalamualaikum...
hai smue sahabat ku...
smoge smue shat slalu yea...

ary nieyh ...
ien ta na cte pape...
just na taip cikit jea ape yg terpendam dalam aty ien....
sejak FB ditubuhkan...
ien sering bazir kan waktu melayari dunie FB nieyy...
sekarang pelajaran pun ntah kemane...
ien ta thu...
npe leyh jd begini...
mungkin disebabkan tade cpe2 nak halang ien dri FB nieyy...
dah la nak final exam bln nieyy...
kerisauan ien terhadap pelajaran amat tinggi...
dan ien berharap dapat berjaye menjawab final nnty...
ien harap smue pelajar DAT 3D nnty jwab dengan jaye nyea...
ade salah pape dari ien...
ien na minta maaf...
dan ien na bgi thu kat some1 nieyy...
ien akn truss menyayangi kmu...
wlaupon berjauhan...
ku tetap merindui kmu...
chaiyook ien !


- maaf la lw entry kurang menarik -
- hanya ini yg ingin ien luahkan-
sekian trime kasih yea...
kerane sudi
membace
^_^

Monday, March 26, 2012

kisah ak dalam kegembiraan dan kesedihan hari ini...

assalamualaikum... hye kwan....
ini kisah ak...

ak tahu na kata cam ne aty ini... yg pasty ak harap ak ta na menagis lagi... firsty...

ak bersyukur kerna ak sudah hidup selame 2O tahon hari ini... ak gembire sngt2...

ngan kwn2 ak... ngan sahabat ak... yg celebrate besday ak ary niey...

dan ak jgak cdeyh kerna owg yg ak syang telah bernikah dengan owg len atas paksaan pd ary lahir ku ini...

ak terpakse melalui prasaan yg amat saket sekali... sngt perit skali... ak ta thu na kate cm ne...

ak kesedihan sngt2... dan aku berharap ak dapat melupekan dye untuk selame2nyea dalam hatiku...

ingin ku bina hidup baru... dan ak da berjanji ngan mama ak.... yg ak ta kan berikan harapan untuk untuk

seseorang perempuan ag... dan ingin ku kecapi kejayaan dalam kehidupanku...

ak harap ak mampu menempuh smue ini...

time kasih kwn kerna sudi membace... ::D

kisah ak dalam kegembiraan dan kesedihan hari ini...

assalamualaikum... hye kwan....
ini kisah ak...

ak tahu na kata cam ne aty ini... yg pasty ak harap ak ta na menagis lagi...
firsty... ak bersyukur kerna ak sudah hidup selame 2O tahon hari ini... ak gembire sngt2... ngan kwn2 ak...
ngan sahabat ak... yg celebrate besday ak ary niey... dan ak jgak cdeyh kerna owg yg ak syang telah bernikah dengan owg len atas paksaan pd ary lahir ku ini... ak terpakse melalui prasaan yg amat saket sekali... sngt perit skali... ak ta thu na kate cm ne... ak kesedihan sngt2... dan aku berharap ak dapat melupekan dye untuk selame2nyea dalam hatiku... ingin ku bina hidup baru... dan ak da berjanji ngan mama ak.... yg ak ta kan berikan harapan untuk untuk seseorang perempuan ag... dan ingin ku kecapi kejayaan dalam kehidupanku... ak harap ak mampu menempuh smue ini...

time kasih kwn kerna sudi membace... ::D

Sunday, January 15, 2012

sombonk bkn sombonk selamanya

assalamualaikum ... hye frends ... lme ien ta update bloq nieyh ...

korang chat ?

nk cite tentang ble org kate kite nieyh sombonk ...

sombonK???

seperti mne korang tahu kn ... kdang2 kite sombonk ade yg bek ade yg buruk ...
yg buruk mesty korang faham kn ... tp kite tahu npe kite sombonk demi kebaikan ...
maybe ia buat kite bahagia ... kita gembira ... wat kita senang ... kadang2... orang memang anggap
kite sombonk campai ta mw kwn kn... sebenarnye ... ade sbb kite wat cm 2 ... maybe ta mhu nk wat org
terseksa ... sensare ... ta menyusahkan mereka... so hdup sombonk ini ade yg bagus nye kn ... ta semesty nye buruk kn ....

itu jea ... ien nkn share ngan kwn2 yea...

note ringkas : sombonk ta bermkne sombong selame2nye...

trima kasih kerane sudi membace ... ade salah silah haraf maaf yea... ::)
There was an error in this gadget